ZELLE DLA TWOJEGO BIZNESU

17 lutego 2021
Category: Możesz Otrzymać

Akceptuj płatności w

dowolnym momencie z Zelle

Łatwe dla klientów. Łatwe dla Twojej firmy.

Jako właściciel firmy nie masz czasu do stracenia. Dlaczego nie przeznaczyć więcej na prowadzenie firmy tak, jak chcesz i mniej czasu na martwienie się o zbieranie gotówki i czeków od klientów? Daj swoim klientom wygodny sposób płacenia za pomocąZellew aplikacji mobilnej US Bank.

To jest szybkie.Nie musisz czekać na rozliczenie czeku. Pieniądze są wysyłane bezpośrednio na konto firmowe w banku w USA – zazwyczaj w ciągu kilku minut. 1

To jest bezpieczne.Nie ma potrzeby przechowywania ani transportu gotówki i czeków. Płatności są przekazywane bezpośrednio na konto firmowe w banku w USA. Możesz łatwo przeglądać rachunki w historii transakcji w aplikacji mobilnej US Bank lub bankowości internetowej.

To łatwe.Korzystając tylko z firmowego adresu e-mail lub numeru telefonu komórkowego w Stanach Zjednoczonych, klienci mogą korzystać zZelleaby płacić bezpośrednio z aplikacji bankowej (bez dodatkowego sprzętu). Możesz otrzymać 2 płatności w podróży i pominąć podróż do banku.

Czy są jakieś opłaty za korzystanie zZellez kwalifikującym się kontem firmowym w US Bank?Tak, za otrzymanie pieniędzy na konto firmowe w US Bank pobierana jest opłata. Opłata wynosi 2,50% kwoty transakcji z maksymalną opłatą w wysokości 15 USD lub minimalną opłatą w wysokości 0,25 USD. Nie ma żadnych opłat za wysyłanie pieniędzy za pośrednictwemZelleani żadnych opłat za żądanie pieniędzy wZellew US Bank. Jednak za otrzymanie pieniędzy na konto firmowe pobierana jest opłata.

Czy mogę pobierać od klientów opłaty za przesłanie mi pieniędzy za pośrednictwemZelle?Bank USA nie dyktuje warunków płatności, jakie masz z klientami.

OZelle i jak zacząć

Co to jestZelle?Zelleto szybki, bezpieczny i łatwy sposób dla uprawnionych firm do wysyłania, żądania i otrzymywania pieniędzy bezpośrednio między kwalifikującymi się rachunkami bankowymi w USA 2 Jeśli Twoi klienci używająZellew aplikacji bankowości mobilnej, mogą wysyłać płatności bezpośrednio na Twoje konto w banku w USA używając tylko adresu e-mail lub numeru telefonu komórkowego w USA. ZZellepieniądze zazwyczaj docierają w ciągu kilku minut. 1

Jak korzystać zZellez kwalifikującym się kontem firmowym?ZZellemożesz wysyłać, żądać lub otrzymywać pieniądze . Aby rozpocząć, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej US Bank, wybierz Zelle z menu szybkiej akcji i wybierz Wyślij pieniądze z Zelle . Wybierz swój adres e-mail lub numer telefonu komórkowego w USA, wprowadź kod weryfikacyjny, jeśli go otrzymałeś, wybierz konto i kontynuuj rejestrację. Możesz zacząć wysyłać i odbierać pieniądze zZelle.

Używam jużZelleza pośrednictwem mojego osobistego konta bankowego. Jak zarejestrować się, aby korzystać zZellez moim firmowym kontem bankowym?Aby rozpocząć, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej US Bank, używając swojego identyfikatora użytkownika bankowości biznesowej. Aby zarejestrować kwalifikujące się konto firmowe wZelle, musisz użyć innego amerykańskiego numeru telefonu komórkowego lub adresu e-mail niż ten, którego użyłeś do rejestracji osobistego konta bankowego wZelle. Na przykład adres [email protected] będzie połączony z Twoim osobistym kontem czekowym, a numer 555-555-1234 będzie połączony z Twoim firmowym kontem bankowym.

Jeśli używamZellew swojej firmie, czyZellezintegruje się z oprogramowaniem księgowym?Nie, obecnieZellenie integruje się bezpośrednio z oprogramowaniem księgowym. Ponieważ jednakZellejest połączone z Twoim kontem bankowym, możesz zobaczyć wszystkie transakcjeZellew swoich rekordach transakcji bankowych online. Jeśli transakcje z Twojego konta bankowego zostaną przesłane do oprogramowania księgowego, zobaczysz transakcjeZelle. Klienci banku US Bank mogą pobierać transakcje do Quicken.

Skąd mam wiedzieć, czy moja firma kwalifikuje się do korzystania zZelle?Zaloguj się do aplikacji mobilnej US Bank, używając swojego identyfikatora użytkownika bankowości biznesowej, wybierz Zelle z menu szybkiej akcji i wybierz Zaktualizuj moją rejestrację. Wszystkie kwalifikujące się konta będą dostępne do wyboru w ramach procesu rejestracji. Jeśli nie masz żadnych kwalifikujących się kont, podczas próby uzyskania dostępu doZellezobaczysz komunikat .

Do kogo mam zadzwonić, jeśli mam pytania lub potrzebuję pomocy?Zadzwoń do amerykańskiej bankowości 24-godzinnej pod numer 800-USBANKS (800-872-2657), abyśmy mogli Ci pomóc.

Czy istnieje ograniczenie liczby transakcji, które mogę wysyłać i odbierać wZellekażdego miesiąca?Limity transakcji dotyczą wysyłania i proszenia o pieniądze, jednak nie ma żadnych ograniczeń dotyczących otrzymywania. W aplikacji mobilnej US Bank możesz kliknąć „Wyślij limity lub „Żądaj limitów na stronie Wprowadź kwotę w przepływie wysyłania. W bankowości internetowej kliknij ikonę na stronie Wprowadź kwotę.

CzyZellelub US Bank oferują ochronę zakupów?AniZelleani US Bank nie oferują programu ochrony dla jakichkolwiek autoryzowanych płatności dokonanych za pomocąZelle– na przykład, jeśli nie otrzymasz przedmiotu, za który zapłaciłeś lub przedmiot nie jest zgodny z opisem lub zgodnie z oczekiwaniami.

Odbieranie pieniędzy z i>Zelle

Mam firmowe konto bankowe. Od kogo mogę otrzymać pieniądze wZelle?Możesz otrzymywać pieniądze od klientów korzystających zZelleza pośrednictwem aplikacji mobilnej ich banku. Możesz również otrzymać pieniądze od innych kwalifikujących się firm, jeśli ich instytucja finansowa oferuje firmomZelle. W tej chwili nie możesz otrzymywać płatności od konsumentów, którzy są zarejestrowani w aplikacjiZelle wyłącznieza pomocą karty debetowej.

Jak długo trwa otrzymanie pieniędzy wZelle?Po ponownym zarejestrowaniu się wZellepieniądze, które otrzymujesz, są zazwyczaj dostępne w ciągu kilku minut. 1

Jak otrzymam pieniądze wZelle?Najpierw należy zarejestrować swój adres e-mail lub numer telefonu komórkowego w USA wZelleza pośrednictwem aplikacji mobilnej US Bank i powiązać go z kontem firmowym. Po drugie, udostępnij swoim klientom swój zarejestrowany adres e-mail lub numer telefonu komórkowego w USA i poproś ich o przesłanie Ci pieniędzy zZellebezpośrednio z ich aplikacji bankowej. Nie musisz udostępniać żadnych poufnych danych konta; mogą wysyłać Ci pieniądze, korzystając z Twojego zarejestrowanego adresu e-mail lub numeru telefonu komórkowego w Stanach Zjednoczonych, aby Cię zidentyfikować. Po tym, jak konsument prześle Ci pieniądze za pomocąZelle, otrzymasz pieniądze bezpośrednio na zarejestrowane konto bankowe. Możesz również zażądać płatności bezpośrednio przez aplikację mobilną US Bank, wybierając Zelle® z menu szybkiej akcji, wybierając opcję Poproś o pieniądze z Zelle®, wprowadzając adres e-mail klienta lub numer telefonu komórkowego w USA, potwierdzając, że odbiorca jest prawidłowy i dotykając Poproś. Jeśli Twój klient korzysta zZelleza pośrednictwem aplikacji mobilnej swojego banku, będzie mógł zapłacić Ci za pomocąZelle. Otrzymasz powiadomienie o płatności, gdy klient prześle Ci pieniądze w odpowiedzi na Twoją prośbę. Jeśli Twój klient jest zarejestrowany w aplikacjiZelle zapomocą swojej karty debetowej (nie konta depozytowego), nie będzie mógł wysłać Ci pieniędzy za pomocąZellei powinieneś wybrać inną metodę płatności.

Jak powiedzieć klientom, że mogą mi zapłacić za pomocąZelle?Istnieje kilka sposobów na zachęcenie klientów do płacenia za pomocą Zelle.

  • Poinformuj klientów ustnie, że akceptujesz płatności za pomocąZelle, i że mogą oni łatwo wysyłać Ci pieniądze bezpośrednio z aplikacji bankowej.
  • Wydrukuj to na fakturze. Zalecamy dodanie „Akceptuję płatności za pomocąZelle®.Skorzystaj zZelle aby zażądać pieniędzy od swoich klientów (co spowoduje wysłanie powiadomienia informującego, że zażądałeś płatności za pomocąZelle). Pamiętaj, że będziesz mieć możliwość otrzymywania płatności od konsumentów lub firm korzystających zZelleza pośrednictwem aplikacji bankowości mobilnej ich instytucji finansowej. Nie będziesz mieć możliwości otrzymywania płatności od konsumentów lub firm zarejestrowanych w aplikacjiZelle za pomocą karty debetowej.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy