Klucze do odniesienia sukcesu jako niezależny pośrednik pożyczkowy

17 lutego 2021

Dla niektórych niezależnych pośredników pożyczkowych było wiele trudności związanych z załamaniem gospodarczym, ale z gruzów kryzysu wyrosły lukratywne możliwości biznesowe. Jeśli straciłeś pracę lub po prostu czujesz, że Twoja obecna pozycja nie zapewnia elastyczności i mobilności w górę, której pragniesz, rozważ wejście do branży finansów komercyjnych jako kolejny krok. Możliwości biznesowe są nieograniczone, ale pamiętaj o tych pomysłach przed dokonaniem skoku.

1. Zrozum swoich pożyczkodawców

Poznaj swoich pożyczkodawców i poznaj ich ofertę. Jakie rodzaje pożyczek i transakcji są skłonni się zaangażować? Rozumiejąc, co każdy pożyczkodawca może zaoferować swoim klientom, możesz dostosować prezentację i dopasować potrzeby do zasobów. Zrozumienie wytycznych pożyczkodawcy w zakresie zawierania umów kredytowych może nie tylko pomóc w sfinalizowaniu większej liczby transakcji, ale może też znacznie zwiększyć efekt kampanii marketingowej, pomagając skierować przekaz do odpowiednich odbiorców. Będziesz bardziej skuteczny w spłacaniu pożyczek i zwiększysz liczbę transakcji, w których bierzesz udział i ostatecznie zamykasz, zwiększając swój dochód osobisty.

2. Działaj jako konsultant… nie pośrednik

Słowo „broker ma negatywne konotacje w branży finansowej. Niedawna ankieta, w której zapytano ludzi, o czym myślą, słysząc słowo „pośrednik, przyniosła takie wyniki, jak „osoba, która zarabia finansowo moim kosztem lub „marni sprzedawcy. Te myśli mogą wynikać z tego, że brokerzy, niezależnie od branży, podchodzą do klientów w niewłaściwy sposób. Jako niezależny pośrednik zajmujący się pożyczkami komercyjnymi, jesteś zasadniczo rozwiązaniem powszechnego problemu dla firm: dostępu do kapitału. Więc w gruncie rzeczy jesteś bramą do kapitału dla firm. Rozmawiając z nowymi klientami potrzebującymi finansowania, najlepiej jest działać jako konsultant zajmujący się ich problemem, a nie tylko składać im wnioski do wypełnienia i 15-minutową rozmowę. Powinieneś porozmawiać z klientem przynajmniej przez godzinę. Dowiedz się, jak działa ich biznes,jakie problemy mają obecnie i nakreśl plan, w jaki sposób możesz im pomóc. W ten sposób nie tylko zdobędziesz zaufanie swojego klienta lub pożyczkobiorcy, ale także położysz podwaliny pod powtórne transakcje w zakresie przyszłych potrzeb finansowych, które mogą mieć.

3. Dowiedz się, jak sprzedawać

Istnieje mnóstwo taktyk marketingowych, których można użyć, aby „rozpropagować swoją działalność związaną z finansami komercyjnymi. Musisz znaleźć odpowiednie narzędzia do rozpowszechniania swojej wiadomości. Zastanów się, do jakich klientów kierujesz swoje reklamy – gdzie spędzają większość czasu? Stosuj taktyki, które precyzyjnie określają odbiorców. Utrzymuj wyraźne, łatwe do odczytania materiały marketingowe i witryny internetowe, które odnoszą się bezpośrednio do przesłania Twojej firmy. Bez względu na to, jakiego rodzaju marketingu używasz, zawsze skupiaj się na „zaletach swoich produktów, a nie na ich funkcjach. W jaki sposób Twoja usługa lub produkt pomoże docelowym odbiorcom? Jakie korzyści uzyskają Twoi docelowi odbiorcy kupując to, co sprzedajesz? Pomoże Ci to stworzyć skuteczną kampanię marketingową.

4. Działanie na podstawie właściwych umów

Do skutecznego prowadzenia komercyjnej działalności finansowej niezbędne są liczne dokumenty prawne. Fakt ten jest dziś często pomijany przez większość brokerów. Należy mieć z klientem odpowiednią umowę prowizyjną, która chroni niezależnego pośrednika pożyczkowego i zapewnia mu odpowiednie opłacenie za pomyślne zamknięcie transakcji. Źle sformułowane umowy dotyczące opłat powodują problemy tylko podczas pracy nad transakcją, która ostatecznie może kosztować brokera prowizję. Dobrze jest również mieć w firmie umowy o zachowaniu poufności / zakazu konkurowania, ponieważ mogą tego wymagać pewne sytuacje, na przykład klient potrzebuje kapitału na opracowanie zastrzeżonego produktu lub usługi. Posiadając solidne umowy dotyczące obsługi dowolnej sytuacji z klientem,Twoja firma finansowa będzie zawsze chroniona przed typowymi problemami, które pojawiają się w tej branży.

5. Bądź na bieżąco z nowościami branżowymi

Wreszcie, rozważając bycie brokerem komercyjnym, pamiętaj o nowych aktualizacjach dotyczących finansów i pożyczek. W branży finansów komercyjnych sytuacja cały czas się zmienia, więc musisz być na bieżąco z tymi zmianami i ich wpływem na potencjalnych klientów. Na przykład świat pożyczek SBA zmienił się dramatycznie w ciągu ostatnich 2 lat i zmienia się z miesiąca na miesiąc. Jeśli jesteś zaangażowany w pośrednictwo w pożyczkach SBA, musisz wiedzieć, jakie są te zmiany i jak wpływają na Twoich klientów. Jesteś odpowiedzialny za naukę nowych technik i metod. Bądź na bieżąco z możliwościami i aktywnie je wykorzystuj. To, co wiesz, zależy od ciebie. Będąc na bieżąco z informacjami, udowodnisz swoim klientom i pożyczkodawcom, że jesteś kompetentny i potrafisz sprostać ich potrzebom.Identyfikując zmiany w gospodarce, możesz także szukać rynków niszowych, które mogą wymagać określonego produktu finansowego w związku z tą zmianą. Polegaj na źródłach, takich jak wiodące czasopisma finansowe, gazety branżowe oraz dobrze znane blogi i kanały RSS, aby uzyskać wiedzę na temat pożyczek w czasie rzeczywistym.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy